03 Ağustos 2006

tesadüf...

aslında ilk blog deneyimim menapoz abla olarak başlamıştı..sonradan okuldu,derslerdi derken yazmaya pek zaman bulamamıştım..hevesim öylece kalmıştı...ama yazın yeni bir hevesle yeni bir ad'la yeni bir bloga başlamıştım....ama son yazım olan kaçılın yollar ben geliyorum başlıklı
yazımı yanlışlıkla bu bloga yazdıktan sonra eski sitemde yen, yorumlar olduunu gördüm....
sevgili crescent,vintage,optio,kayhan,sezgihan umarım unuttuklarım oldysa beni affederler...hepinizi www.pamugum.blogspot.com'daki yeni sanal evime davet ediyorum,hoşçakalın....

Posted by DRNEFES at 6:43 ÖS

8 Comments

  1. Blogger Nesrin DERİNKUYU posted at 11:13 ÖS  
    Merhaba Blogunu yeni keşfettim Banada beklerim :)
  2. Anonymous Adsız posted at 11:49 ÖÖ  
    Merhaba, aşağıda ilginç bir site buldum, fotolarla ilginç resimler oluşturuluyor demişsin, o sitenen adresini verirmisin:)))
    Teşekkürler.

    http://www.blogcu.com/pembeli
  3. Anonymous Adsız posted at 4:31 ÖS  
    Site adresi için çok teşekkür ediyorum, yalnız ben pamugum sitene yorum ekleyemiyorum :((
  4. Anonymous Adsız posted at 12:40 ÖÖ  
    selam.blog ismi dikkatimi çekti.menapoz kötü bir durum çevremden biliyorum .heneyse eğer menapozu sadece zamanında yaşıyorsanız ne mutlu size, ya entellektüel çıkmazlarda geçen yıllarınız olsaydı ,ya sorgulasaydınız yaşantıyı amannnn sorgulamadıysanız ne mutlu size .bu entellektüel kadın tıpkı menapoz gibi entellektüelliğede hazırlıksız yakalanıyor. onun menapozu, menapozu zamanında yaşayan kadınlara göre daha uzun sürüyor.velhasıl yaşasın menapozu doğal sürecinde yaşayan kadınlara:)
  5. Anonymous el sanatları kursu posted at 3:08 ÖS  
    paylaşım için çok teşekkürler. blogunuzdaki paylaşımlarınız çok değerli paylaşımlar...
  6. Anonymous kartalkayaotel posted at 2:16 ÖS  
    Sizce de Kayak Zamanı Gelmedi mi ?
    Kartalkaya'da iyi bir otel bulup kayak yapmaya ne dersiniz?
    http://www.kartalkayaotel.com.tr/
    #kartalkayaotel #kartalkayaotelleri #kartalkayakayak
  7. Anonymous Klima Servis posted at 3:25 ÖS  
    Gree Life Klima Arıza Kodları Klima Servisi Çağırmadan Önce Pratik Çözümler
    Gree Klima Servisi
  8. Anonymous Bale Kursu posted at 4:43 ÖS  
    Bale Akademi Türkiye’nin en çok tercih edilen bale kursu, Mini Bale, Klasik Bale, Yetişkinler İçin Bale, Konservatuara Hazırlık Eğitimi uluslararası eğitim standardı, öğrenme garantisi.
    www.balekursu.com.tr
    #balekursu #balekursları #baleeğitimi

Yorum Gönder

Anasayfaya gitmek için tıkla...

Alan Adı Hizmetleri