03 Ağustos 2006

Kaçılın ben geliyorummm...


Bu yaz İzmir'e gitmeme nedenim olan ehliyetimi alırım umarım,bu gidişle zor görünüo ama umarım alırım...bugün direksiyon kursumun 2.günü ve ben çok da işlek olmayan ama tırı,kamyonu bol olan bir yolda arabayı sürdüm...
bugün adına hayatımda hiç unutamayacağım bir anı yaşadım..arabayı sürdüğümüz muhit varoş bir yerdi...ve de etrafta evde üretilip dışarı salınan bir sürü çocuklar vardı...sürüş sırası bendeyken yanından geçtiğim çocuğun biri hayretle bana baktı ve dedi ki; anaaaaaam karıya bak....ve arabadaki herkes koptu üstüne üstlük hocamız da anaaam güneş gözlüğü de varrr diyerekten bizi kırdı geçirdi...o an orda olmalıydınız...yani aynı duyguyu yeniden yaşamak ve aktarmak çok zor...
o kadar dikkatsiz sürücü ve yaya varmış ki...ben şimdi öğrenebildim...korna ise benim silahım gibi...yola bakmayanlara öttürüyorum bol bol...bir ara da arkadaşım sürerken koca kamyonun küçük kafalı şöförü başka tarafa bakıp konuşurken üstümüze üstümüze geliyordu ve biz sürerken tepkisiz kalan hocamız bile can havliyle direksiyona sarıldı...ve de ben arka koltuktan kamyon şöförüne bağırdım...ne kavga potansiyeli varmış bende bea dedim...ama böyle trafikte herkes canavar olur inanın...

Posted by DRNEFES at 5:55 ÖS

2 Comments

  1. Anonymous Mitsubishi Klima Bayii posted at 9:24 ÖÖ  
    Mitsubishi klima yetkili satış ve servis merkezi, klima modelleri, satış koşulları, bakım, onarım, yedek parça ve aksesuar hizmetleri.
    http://www.mitsubishiklimabayii.com/
    #mitsubishiklima #mitsubishiklimalar #mitsubishiklimafiyatları
  2. Anonymous Büyükada Otel posted at 10:04 ÖÖ  
    Büyükada otel romantik bir hafta sonu tatili 100 TL’den başlayan ada otelleri konaklama fiyatları,Büyükada'nın en güzel butik oteli, tatil fırsatları.
    http://www.buyukadaotel.com.tr/
    #büyükadaotel #büyükadaotelleri #büyükadaoteller

Yorum Gönder

Anasayfaya gitmek için tıkla...

Alan Adı Hizmetleri